دوشنبه، 26 شهریور 1403
رخدادشهر » جامعه »  افزايش 47 درصدي کشفيات پلیس اصفهان/ توقف 900 خودوری حادثه ساز در جاده های استان  

 افزايش 47 درصدي کشفيات پلیس اصفهان/ توقف 900 خودوری حادثه ساز در جاده های استان  

کد خبر: 9630

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از کاهش 7 درصدی جرایم و افزايش 47 درصدي کشفيات این فرماندهی در خرداد ماه سال جاری خبر داد.

رخدادشهر: سرهنگ حسين بساطي گفت: در راستای ارتقای امنیت عمومی و افزایش احساس امنیت شهروندان طرح ذوالفقار در خرداد ماه سال جاری در کلانشهر اصفهان اجرا شد.

وي کاهش 7 درصدي جرائم و افزايش 47 درصدي کشفيات پلیس اصفهان در خرداد ماه سال جاری را از دستاوردهای این طرح عنوان کرد و افزود : در اجراي اين طرح مامورين انتظامي شهرستان اصفهان توانستند در زمينه دستگيري سارقين تلفن همراه آمار 245 درصدي افزايش را محقق کنند و اين به معناي برخورد به هنگام و به موقع با سارقان با همکاري شهروندان است.

فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه اين فرماندهي با قاطعيت با اراذل و اوباش و سارقان و توزيع کنندگان مواد مخدر برخورد خواهد کرد اظهار داشت: ما با تمام توان و قدرت و در راستاي قانون  به صورت مستمر تمام فضاهاي شهري را از وجود مخلان نظم و امنيت پاکسازي خواهيم کرد. 

 جلوگیری از تردد 900 خودروی حادثه ساز در جاده های  استان 

ربيس پليس راه فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جديت پليس در حوزه کاهش حوادث و جان باختگان رانندگي از توقيف ساعتی و روزانه 900 خودروي حادثه ساز در راه های برونشهری استان طی مدت یک هفته گذشته تا کنون خبر داد. 

سرهنگ اصغر زارع گفت : اجراي طرح هاي برخورد با تخلفات حادثه ساز در هفته اخير به صورت ويژه در دستور کار تيم هاي محسوس و نامحسوس پاسگاه هاي پليس راه استان قرار گرفته و همچنان در سطح کليه راه هاي استان در حال انجام است و ماموران پليس راه بدون هیچگونه اغماضی با رانندگاني که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند برخورد قانوني کرده  و خودروی آنها را راهي پارکينگ می کنند.

پایگاه خبری پلیس نوشت، وی افزود: در همين راستا از ابتداي اين طرح که از يک هفته پيش آغاز شده ، تا کنون 900 خودرو به علت انجام تخلفات حادثه ساز، سرعت غير مجاز، انجام 2 تخلف همزمان و ساير موارد توسط تيم هاي کنترل سرعت پاسگاه هاي پليس راه استان متوقف و به پارکينگ انتقال داده شدند.

ریيس پليس راه استان اصفهان گفت: اعمال قانون عدم استفاده از کمربند ايمني در اين هفته نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزايش داشته که اين نشان از بی توجهی برخي از رانندگان و سرنشيان ، خصوصاً سرنشينان رديف عقب خودرو به استفاده از کمربند ايمني است.

سرهنگ زارع در خاتمه خاط با بیان اینکه بستن کمربند ايمني نقش قابل توجهي در جلوگيري از مجروح شدن و يا فوت رانندگان و يا سرنشينان خودروها دارد اظهار داشت:  به رانندگان و سرنشينان خودروها توصیه اکید می کنیم  که حتماً کمربند ايمني خود را ببندند و به سرنشيناني هم که کمربند ايمني خود را نمي بندند تذکر دهند که حتماً از این ابزار ایمنی استفاده کنند تا انشاء الله با حوادث ناگوار در جاده ها مواجه نباشیم.

انتهای پیام/


کلید واژه ها:
نیروی انتطامی
دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید